fbpx
Your address will show here +12 34 56 78

Kako začeti?

Vsi želimo biti del nečesa večjega. Želimo sodelovati pri nečem, kar je resnično pomembno in kar bo spremenilo svet na boljše. Želimo si visoko dvigniti našo zastavo in jo s ponosom pokazati svetu. Del izgradnje velike blagovne znamke je izražanje namena delovanja, za katerim lahko s ponosom stojijo tudi drugi. Izgradnja blagovne znamke zajema veliko več, kot le izbiro imena in dizajn logotipa. Velike znamke gradijo jasna misija, zanje značilna pozicija delovanja in unikatna identiteta. Obstajamo zato, da vam pomagamo vašo znamko narediti veliko.

Zakaj bi sploh razvijal svojo znamko?

Ne glede na to ali je vaša prodaja usmerjena na posameznika ali podjetje, morate pritegniti pozornost posameznika z unikatnimi željami, potrebami in problemi. Jasna in emocionalno bogata zgodba vam omogoča, da vaš kupec razume kaj ponujate in kako se razlikujete od konkurence.

Osrednji plamen

Vsaka organizacija potrebuje svoj osrednji plamen, ki ji daje energijo. Namen, zaradi katerega obstaja. Lahko vam pomagamo zanetiti iskrico, povečati ogenj ali pa ga zanetiti znova, da bo večji kot kadarkoli prej. Za vsak ogenj je najprej potrebna iskrica, ki lahko kasneje proizvede energijo z izjemno močjo.

Branding vs. Marketing

Pri brandingu vedno gledamo dolgoročno, mimo dejavnosti, ki jih organizacija opravlja v nekem trenutku. V ospredje dajemo vprašanje 'zakaj?' in gradimo odnose, ki trajajo. Blagovna znamka je navsezadnje razlog, zaradi katerega se posameznik odloči za nakup. Ponuja mu vrednost, marketing pa mu jo odvzema.

Ledena gora

Blagovna znamka ni le ena stvar. Je sestavljanka večih, skrbno izgrajenih delov, ki skupaj jasno ustvarjajo sloves organizacije. Le vrh ledene gore je viden navzven - pri vaši znamki sta to najenostavnejši obliki izraza - ime in vizualna podoba. Prava vizualna podoba postane skozi čas sinonim blagovne znamke, njenih lastnosti in izkušenj.

Močna pozicija

V srcu vsake blagovne znamke leži razlikovanje od drugih. V kolikor želite, da bi imela vaša znamka močno pozicijo na trgu, mora ta izvirati več kot le iz dobre ideje. Dobro pozicioniranje na trgu navadno izhaja iz preseka Vrednosti, Razlikovalnosti in Zunanje podpore vsake znamke. Bolj kot je vaša znamka drugačna od ostalih, večjo vrednost lahko ponuja.

Izkopavanje zlata

Veličina obstaja v vsaki organizaciji, potrebno jo je le poiskati globoko v njej. 

V začetni fazi so organizacije zasnovane na temeljih veličine. Z rastjo in povečevanjem dela lahko to veličino velikokrat zakrijejo dnevne aktivnosti in želje kupcev. S tem včasih sijoče zlato počasi bledi in izgublja barvo. Ponekod pa se spremeni v kos črnega premoga.

Zaradi pomanjkanja časa, ki ga podjetje porabi za izvajajanje dnevnih operacij, se je velikokrat težko ustaviti in opomniti, kaj nas v resnici dela velike. Trdno smo prepričani, da obstaja v vsakem podjetju veličina, s katero lahko doprinese nekaj svetu. Ne glede na to kako daleč je potrebno kopati, vedno lahko dosežemo in obrusimo tisti košček zlata, da bo ponovno zažarel v polnem sijaju.

Iskrenost

Ustvarjanje kvalitetne blagovne znamke je lahko težko, ampak ne nujno tudi kompleksno. V njenem jedru se vedno navezuje na eno stvar – iskrenost.

 

Zakaj je tako pomembna?

 

1. Najlažje je povedati resnico
Veliko lažje je preprosto povedati resnico, kot pa si izmisliti skupek laži, ki bi vam bile najbolj všeč.

 

2.Naredila vas bo boljšega

 Ko boste iskreni do sebe in drugih, boste postali boljši pri tem kar počnete. Tako vaši zaposleni, kot vaši kupci vam bodo za to izjemno hvaležni.

KDAJ V RAZVOJ?

Spreminjanje in razvoj že obstoječe blagovne znamke je velikokrat neizogiben korak na življenjski poti organizacije. Ker je vrednost vaše blagovne znamke enaka vašemu slovesu, morate pred spremembo naprej vedno oceniti že obstoječe stanje – “Kaj drugi govorijo o vas, ko vas ni zraven?” Lahko imajo prav ali ne, zaznava je ogledalo realnega stanja. Ko dobro razumete trenutno stanje, morate določiti kakšno vrsto zaznav bi si želeli v svoji idealni prihodnosti. Seveda mora ta zaznava sovpadati z dejavnostmi in produkti vaše organizacije. V trenutku, ko sta sliki trenutnega in idelanega stanja jasni, se bo razjasnila tudi pot, ki jo morate prehoditi.