MOJ. NAJBOLJŠI. KOTIČEK
Za Mercator smo okviru Čarobnega dne zasnovali in izvedli nepozabno družinsko zabavo na temo sodobne trgovine,
ki je sledila Mercatorjevi spomladanski oglaševalski kampanji »Dobro vem. Dobro jem. Dobro sem.«.
Spoznavali smo se čarovnijo QR kode in Makey Makey sadno zelenjavne zabave, tekmovali na spretnostnem
poligonu »Igramo se trgovino!«, zbirali barvne odtise dlani na interaktivni M kocki, se igrali spletno trgovino
v igričarskem raju Game Van, nakupovali sveže napitke in prigrizke po sistemu »Položi dlan in plačaj!«,
pekli mini žemljice, se fotografirali v foto kotičku, plesali v interaktivni plesni delavnici, nastopali na odru
v nagradnem » Pokaži, kaj znaš!«, si privoščili poslikavo obraza, se preizkusili v igranju na čisto pravi čelo
in za povrhu uživali še v predstavah Čarovnika Grega in čarodeja Sam Sebastiana.
Mercator d.d.
Od ideje do izvedbe